مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-25سياسي

4040 پروژه سلامت محور در کشور اجرا می شود


معاون وزیر بهداشت، بیش از 60 هزار تخت بیمارستانی را در دست اجرا دانست و بیان کرد: طی دو سال گذشته حدود 16 هزار تخت را تحویل دادیم؛ همچنین 4040 پروژه بهداشتی سلامت محور را آغاز کردیم که 2000 پروژه به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر بهداشت، بیش از 60 هزار تخت بیمارستانی را در دست اجرا دانست و بیان کرد: طی دو سال گذشته حدود 16 هزار تخت را تحویل دادیم؛ همچنین 4040 پروژه بهداشتی سلامت محور را آغاز کردیم که 2000 پروژه به بهره برداری رسیده است.

بهروز رحیمی امروز، سوم آبان ماه در نشست شورای سلامت گیلان، از پزشکان و پرستاران به عنوان سربازان نظام سلامت کشور یاد کرد و گفت: سنگر مهمی به ما سپرده شده و باید به دنبال پاسداشت و نگهداشت و حفظ و ارتقاء سلامت مردم باشیم.

وی فلسطین و غزه را بخش مهمی از جغرافیای اسلام دانست و افزود: شاهد رفتارهای ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق مردم مظلوم هستیم و این جنایات تراژدی زشتی را پدید آورده و موجب شرمندگی سازمان های مدعی حقوق بشر شده است؛ این در حالی است که سلامت مردم مرز نمی شناسد و فعالان عرصه بهداشت و درمان باید برای سلامت همه انسان ها تلاش کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به موفقیت نظام سلامت کشور بعد از انقلاب، تصریح کرد: نظام سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4040 پروژه سلامت محور در کشور اجرا می شود

4040 پروژه سلامت محور در کشور اجرا می شود